AirBnB

8 augustus 2018 - Montpellier, Frankrijk

AirBnB blijft verbazen in Frankrijk. Beland je in Nederland nog wel eens in een doorzonwoning, in Frankrijk lijkt het erop alsof alle topklasse woningen zich hebben aangemeld. Voor de prijs van een dure camping komen we in Le Cres, een buitenwijk van Montpellier in een schitterende villa met zwembad en uitzicht op de Cevennen. De woning is volledig airconditioned. Je wordt onthaald met een glas citroensiroop en daarna wordt er een meloen geserveerd. We nemen een duik in het zwembad.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. El:
    8 augustus 2018
    Wat een heerlijke franse kiekjes!
  2. Rob korenhof:
    Hoi Dick en Trudie
    Leuk jullie zo te kunnen volgen.
    Ik begrijp dat de air bnb adressen in Frankrijk erg goed zijn.Veel succes hopelijk is het niet te warm.Hier in Nederland is het flink afgekoeld.Morgen verwachten ze veel regen.
  3. Erica Jansson:
    8 augustus 2018
    zo te lezen vallen jullie overal met je neus in de boter. leuk hoor al die verhalen. ben elke keer benieuwd wat de volgende dag brengt. succes!!
  4. Margo:
    9 augustus 2018
    Heerlijk die luxe en verwennerij.
  5. Rob:
    9 augustus 2018
    Ziet er wel wat verlaten uit. Was het "sieste"? Hopelijk smaakte de koffie goed. Nog een dag of tien en dan: Barcelona. Het drinken wordt wel steeds minder: van wijn naar bier naar citroensiroop.
  6. Corine Bleijenberg:
    Hallo Dick en Trudy,
    Hier een berichtje van An en Wim Mul.
    Via de telefoon van Corine gaan wij jullie volgen. Hoe modern!!
    Goede reis en Fiets plezier.
    Doeiii
  7. Sandra:
    Hoi Trudie,
    Het is even stil, hopelijk zijn jullie goed door het noodweer heen gekomen??
  8. Marja:
    11 augustus 2018
    Wat heerlijk. Zwembadje erbij. Welverdiend na een dag fietsen. Leuk al jullie verhalen
  9. André:
    De foto's gaan steeds meer de Franse sfeer uitademen... 👍
  10. Sjaak:
    11 augustus 2018
    Hoi Hoi fietskanjers. Ziet er allemaal geweldig uit en jullie schieten al behoorlijk ver op. Heb nu de website van jullie verslagen kunnen vinden door er HTTPS ipv HTTP te gebruiken. Fijn dat het nu werkt. Wens jullie nog een veilige reis verder. Ik ben ook in Barcelona om vuurwerk te lossen op dinsdag. Zal naar jullie zwaaien... Liefs van mij.
    Sjaak.