Tot slot: Nederland

1 juli 2019 - Rotterdam, Nederland

Vanuit het Ahrdal is het ongeveer 50km klimmen naar Monschau dat bevolkt wordt door busladingen toeristen maar waar ook Bernd en Eva ons via warmshowers een meer dan gastvrij welkom heten.

De volgende dag rijden ze met ons een deel van de Vennbahn naar Aken en wij rijden door naar Vijlen waar we slapen in het huis waar we in de winter van 2011ook sliepen op weg naar China. De voorlaatste stop is het naaimachinemuseum in Weert en het plaatsje Haarsteeg.

In Rotterdam verrast Ellie, Trudies zus ons niet alleen met een maaltijd maar ook met een welkom thuis kunstwerk waarin onze reis creatief is verwerkt. Bedankt voor al deze goede zorgen.

Bedankt aan alle mensen die reageerden via de site. Dat stelden we erg op prijs en hopelijk heeft het geïnspireerd om ook weer op reis te gaan.

1. Rob:
    1 juli 2019
    Welkom terug! Een verkwikkend dagje wellness lijkt me wel op zijn plaats na al die inspanningen en avonturen. En een paar nieuwe schoenen kan al helemaal geen kwaad!
  2. Hella Dankers:
    1 juli 2019
    Lekker nagenieten in allerlei vormen is zeker op zijn plaats. Chapeau!
  3. Margrietha:
    Aaah welkom thuis!!
    Top
  4. Marise bastinck:
    1 juli 2019
    Fijn dat we hebben kunnen meegenieten/ meeleven met en van jullie ervaringen.
    Welkom terug en wellicht tot ziens in Rotjeknor!
    Rob en Marise
  5. Greta:
    1 juli 2019
    welkom thuis. Het was leuk om jullie op deze reis weer te volgen. Groetjes en wie weet snel tot ziens
  6. Alida van de Breevaart:
    1 juli 2019
    Welkom thuis. Ik heb mijn schoonmoeder en mijn vriendin , ook mee laten genieten van jullie fantastische reis .
  7. Astrid:
    1 juli 2019
    Welkom thuis!!! Bedankt voor alle prachtige verhalen en mooie foto's. Tot gauw in Rotterdam. Astrid
  8. Tineke van Vliet:
    1 juli 2019
    Wat is het jaar snel gegaan! Welkom weer in Nederland, was leuk om jullie te volgen
  9. André:
    2 juli 2019
    En in een mum van tijd ben je weer 'n jaar verder. Hopelijk is het geworden wat jullie tevoren hoopten en kijken jullie terug op een superleuke belevenis.
    Nu weer acclimatiseren en... Gewoon elke ochtend effe vers brood blijven halen op de fiets... :-)
  10. Ria Stijger:
    3 juli 2019
    Welkom terug in Nederland. Was fantastisch mee te genieten van jullie prachtige fietstocht. Wij zijn net terug van een cruise Noorwegen, IJsland, Schotland en op IJsland groeiden net van die mooie lupines in het wild, zoals we gezien hebben op foto's tijdens jullie reis. Groet Ton en Ria
  11. El:
    3 juli 2019
    Helaas, het zit erop! Nu wordt het tijd om weer egaal bruin te worden en niet meer van die rare streepjes (voeten) en halve benen!😉 En alles is weer jammerlijk gewoon hier.
  12. Marja:
    3 juli 2019
    Welkom terug!!! Snel afspreken om te lunchen met paar collega's als je puf hebt . Je hebt het weer geflikt Trudie!!!