Santiago de Chile en Valparaiso

18 januari 2019 - Providencia, Chili

Santiago bestrijkt een erg groot gebied, voornamelijk met nogal gammel aandoende huizen. Een aantal wijken begint trendy te worden, maar de stad zelf heeft niet zo veel te bieden.

Dat is geheel anders met Valparaiso, een kruising tussen Lisboa en Napoli. Deze in verval geraakte stad begint een belangrijke toeristische trekpleister te worden. Terecht, want het doet rauw en schilderachtig aan en trekt allerlei unieke figuren aan.

1. Margo:
    18 januari 2019
    Wat een geweldige foto's! Dick loopt niet 'met molentjes' maar 'met fietsjes'? Ha ha! Niet gek.
  2. Sophie:
    18 januari 2019
    Wow ziet er leuk uit die stad!! Veel kunst!
  3. Alida van de Breevaart:
    18 januari 2019
    De gekleurde huizen vragen erom om geschilderd te worden, Wat een mooie stad.
  4. El:
    18 januari 2019
    Wat een gezellige stad! En jullie hebben heerlijk weer daar. Hier vriest het licht s'nachts. Ik zag vanmorgen al een fietser onderuit gaan. Ook steekt de Elfstedenkoorts al weer de kop op!
  5. Rob korenhof:
    18 januari 2019
    Hoi Dick en Trudie,fijn weer mooi bericht van jullie te ontvangen. We kunnen jullie niet via whats app bereiken omdat dat hier geblokkeerd is.Hier alles goed met Marten Marry en ook de groeten van Johan vanuit Yangshuo
  6. Tonnie en Peter Slotboom:
    18 januari 2019
    Hallo daar, wij genieten mee van jullie reis. Groetjes van Tonnie en Peter Slotboom
  7. Hella Dankers:
    18 januari 2019
    Ik jou nu al van Valparaiso💓
  8. Marise bastinck:
    19 januari 2019
    Wat een mooie plaatjes weer;jullie maken zulke prachtige momenten met elkaar!
    Wie weet fietsen jullie Jurriaan nog tegen het lijf. Hij zit nu in Colombia en reist de komende maanden richting Equador,Peru en Bolivia!
  9. Ellie:
    19 januari 2019
    Leuk om mee te lezen over jullie reis.