La Vajol

13 augustus 2018 - La Vajol, Spanje

Evenals zondag, was er maandag onweer voorspeld. Dus voor alle zekerheid maar een hotel geboekt in La Vajol. De etappe bleek veel korter dan we dachten, maar was wel behoorlijk steil. Je fietst grotendeels in de schaduw. Op aanraden van Bert en El eerst maar even koffie gedronken in Las Illias. Daarna was er over een traject van zo'n 5 km een soms erg steile helling en soms ook ongeplaveid, maar steeds goed aangegeven. Eenmaal in Spanje ging de weg over in een uitstekende asfaltweg.

Op de top de tent maar even opgezet om te drogen, want het had behoorlijk geregend. Door de snelle rit waren we al erg vroeg bij het hostal maar dat was geen probleem. De sfeer in Spanje was meteen anders.

1. Margo:
    13 augustus 2018
    Lekker vroeg! Is de tent droog?
  2. Sophie:
    13 augustus 2018
    Yeah eindelijk café con leche!
  3. Frans Woudenberg:
    Otra pequeña pieza.
  4. Rob:
    13 augustus 2018
    Misschien nog beter, wel voor de avond, paella con un (o más de uno) vaso de vino blanco! Di(c)k verdiend! (en Trudie zeker ook)
  5. Joke Hofman:
    13 augustus 2018
    Applaus voor jullie klimtour! Spanje is bereikt, op naar Barcelona, maar eerst genieten van een heerlijke avond!
    Liefs, Joke😘😘
  6. Ria Stijger:
    Llegó a España. Hurra.
  7. Marja:
    13 augustus 2018
    Ik duim voor jullie klimtochten. Zwaar met die beladen fietsen. Vanavond even in de rust dan maar.
  8. El:
    13 augustus 2018
    En, nog grenscontrole gehad?
  9. Dick Korenhof:
    13 augustus 2018
    Het was vanavond patates brava tijd met wijn en bier, weer helemaal anders dan in Frankrijk. morgen een AirBnB in Girona geboekt.
  10. Bernadette:
    14 augustus 2018
    Mooie foto’s bij het verhaal!
  11. Margrietha:
    14 augustus 2018