Port-sur-Saone

30 juli 2018 - Port-sur-Saône, Frankrijk

Vandaag had de auteur van ons routeboekje een mooi traject in petto. 80 km met een belangrijk deel door het bos, niet onbelangrijk met 30 graden. We eten voornamelijk yoghurt, kaas, fruit en pain complet.

We belandden bij een jeugdig Frans stel in een schitterend mooi huis. Ze deden alles om ons te helpen. Zelfs de buurvrouw kwam al met bier aanzetten.

Prettige ervaringen tot nog toe.

1. Bert:
    30 juli 2018
    Heerlijk toch, om zo in de watten gelegd te worden! C'est un gaterie!
  2. Rob:
    30 juli 2018
    Eerder een paar glazen wijn, nu bier; bier na wijn geeft ..... Kijk maar uit dat jullie door al die alcohol geen slechte benen krijgen, om in wielertermen te blijven.
  3. Sophie:
    30 juli 2018
    Kijk maar uit met dat bier straks voelen je benen aan als slappe baguettes. Wat Rob zegt ;)
  4. Alida van de Breevaart:
    31 juli 2018
    Goed zo, veel drinken met de hitte !!!!
  5. Rob korenhof:
    31 juli 2018
    Hoi Dick en Trudie van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag.Nog een beetje gevierd?
    Ik vond het hier vandaag erg warm en benauwd. Ze verwachten hier morgen regen. Wellicht dat het watopfrist.Veel plezier en doe het kalm aan met deze tropische temperaturen.
  6. Louise de ridder:
    1 augustus 2018
    van harte gefeliciteerd
  7. Ria Stijger:
    2 augustus 2018
    Hoi Trudie en Dick leuk om jullie te gaan volgen tijdens jullie reis naar Zuid-Amerika. Hier erg warm maar schijnt in Spanje nog veel warmer te worden. Sterkte en goede reis
    naar Barcelona.
    Warme groet Ton en Ria