Verwachte aankomst

17 september 2018 - Salvador, Brazilië

We verwachten op 22 september in de haven van Sao Paulo, namelijk Santos, aan te komen. Vandaar gaan we naar Maresias waar Beat Winkler, onze bootreisgenoot, wat huizen heeft. Daar vandaan verkennen we de kust en gaan dan na een paar dagen weer in tegenovergestelde richting, voorbij Santos, richting Curitiba om geleidelijk aan af te zakken langs de kust.

1. Corrie:
    17 september 2018
    Ondanks dat jullie het prima naar je zin hebt op het schip denk ik dat je blij zal zijn om over een dag of 4 weer 'los' te gaan op de fiets.
    Hebben jullie wel genoeg gebruik gemaakt van de fitnessruimte?
  2. Rob:
    17 september 2018
    Dat is dan wel een beetje heen en weer.... Voldoende energie kunnen opdoen in de fitness of zijn de benen wat slap geworden. In ieder geval: welkom in Zuid-Amerika! Op naar de volgende avonturen!
  3. Rob korenhof:
    17 september 2018
    De kust nadert. Gelukkig weer stukje fietsen of kunnen jullie op de boot ook trainen?
  4. Dick Korenhof:
    19 september 2018
    Op de boot boeken we het ene record na het andere en zien we veel walvissen en dolfijnen.
  5. Marry Korenhof:
    20 september 2018
    Je leert elkaar wel goed kennen, ws ook leuke contacten met de bemanning. Dick, heb je nog gekookt?
  6. El:
    20 september 2018
    Wat zullen jullie blij zijn om straks weer op de pedalen te staan, al is het met zeebenen en scheurbuik.
  7. Marja:
    21 september 2018
    Nou het avontuur zuid Amerika kan beginnen. Eerst rustig vanuit een huis. Veel plezier