Ferry Magellan

15 november 2018 - Puerto Williams, Chili

De keuze voor de ferry van Puerto Williams naar Punte Arenas was een goede. De ferry moest haar weg zoeken door een fjord-achtig landschap dat grensde aan de beide oceanen. Onderweg zagen we tal van gletschers en besneeuwde toppen in een landschap waar bijna niemand woont.

In Punte Arenas slaan we flink in om het lastige, windrijke en desolate traject naar Puerto Natales te overbruggen. Omdat er geen Wifi te verwachten valt, zijn we even uit beeld.

1. Margo:
    15 november 2018
    Wat een indrukwekkend landschap.
    Imponerend en prachtig die gletsjers!
    Grappig: eiland Barneveld.
    Benieuwd hoe het jullie vergaat op het traject naar Puerto Natalis.
  2. El:
    15 november 2018
    Prachtig en indrukwekkend! Echt Verweggistan.
  3. Sandra:
    15 november 2018
    Wat een mooie verhalen zo elke keer.
    Als jullie zo even uit beeld zijn, dan wil ik je alvast van harte feliciteren met je verjaardag as zondag als ik het goed heb. 🎉🍰🎈
    Geniet verder van jullie avontuur samen dan geniet ik van jullie dagboek/verhalen.
    Lieve groet
  4. Emma:
    Die gletsjer!! <3
    En vanaf Puerto Natales hopelijk richting Torres del Paine?
  5. Trudie Korenhof:
    15 november 2018
    Hierbij willen we iedereen die steeds reageert bedanken. Daar kijken we toch steeds weer naar uit.
    Inmiddels zijn we, ofschoon we de laatste tijd weinig gefietst hebben, de 5.000 km gepasseerd.
  6. Alida van de Breevaart:
    16 november 2018
    Trudie : alvast gefeliciteerd met je verjaardag zondag.
    Nog geen 4 maanden fietsen en varen en al 5000 km , ik doe het jullie niet na !
  7. Sophie:
    16 november 2018
    Wow, lijkt wel een poolexpeditie inmiddels!
    Gefeliciteerd met de 5k mijlpaal!
    Wat voor eten heb je daar eigenlijk? Word er daar nog iets verbouwd? Hoop dat er wel een (ijs) taartje beschikbaar is voor mama's verjaardag dadelijk ;)
  8. Rob:
    16 november 2018
    Het ziet er heel koud uit. Maar wel geweldig mooi!!! Leuke video's ook weer! Voldoende proviand en calorieën ingeslagen voor de volgende 5.000km? Op naar het noorden, waar het langzaamaan wel wat warmer zal worden.
  9. Erica Jansson:
    16 november 2018
    wat een verhalen en wat ziet de wereld er toch mooi uit. lijkt me een erg indrukwekkend landschap en koud.... maar geniet ervan en ik geniet mee. hartstikke leuk.
    trudie van harte gefeliciteerd de 18e. ben benieuwd hoe je verjaardag verloopt haha.
  10. Jan en lida:
    16 november 2018
    Prachtig allemaal om stil van te worden.
    En Trudie, alvast gefeliciteerd met je verjaardag, we zijn weer even oud.
    Maak er een mooie dag van.💐❤️
  11. Margreet:
    17 november 2018
    Zo snel al zo ver gekomen in zo'n prachtig landschap - indrukwekkend, hoor! Fijne verjaardag gewenst alvast, Trudie!
  12. Marja:
    17 november 2018
    Lieve Trudie. Gefeliciteerd voor morgen en maak er een prachtig jaar van met nog veel meer prachtige kilometers. Ik geniet van de prachtige foto's.
  13. Rob:
    18 november 2018
    Trudie: precies vandaag, na meer dan 5.000km onder de wielen (met een beetje smokkelen) dat je je verjaardag vieren mag. Van harte gefeliciteerd en ik hoop dat je vandaag goed wordt verwend. Ik neem er in ieder geval een borrel op!
  14. Amparo López R.:
    18 november 2018
    Lieve Trudie, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Veel plezier!
    Prachtige foto's, videos en jullie verhalen zijn altijd leuk om te lezen.
  15. Joke Hofman:
    19 november 2018
    Lieve Trudie,
    Hieper de piep, gefeliciteert! Maak er een mooi jaar van! Geniet van jullie prachtige reis, wij genieten mee. Groetjes en liefs ook aan Dick. XX Joke
  16. Ria Stijger:
    19 november 2018
    Trudy🎉🎂🎈te laat maar nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Brengen een toost🍷op jullie uit. Groet Ton en Ria