Xangri-La

14 oktober 2018 - Xangri-lá, Brazilië

Xangri-La kostte 100 km ploeteren door een sterke tegenwind.

Aangekomen in Xangri-La wordt ons in ieder geval een optreden van Gerard Joling bespaard. Het stadje maakt zich op voor het komende toeristenseizoen. Naar verwachting zal dat betrekkelijk rustig zijn indien we alle verhalen over de Braziliaanse economie serieus mogen nemen. Los hiervan zien we dat Brazilianen veel geld besteden aan loterijen, farmacie en de talloze  zichzelf als product verkopende geloofsgenootschappen.

Je treft hier geen bescheiden apotheek aan, maar een glanzend pakhuis vol middeltjes, soms van het formaat van een supermarkt. Niet veel mensen zijn nog op het idee gekomen het geld aan riolering te besteden of de abnormale suiker consumptie te verminderen.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Margo:
    Bikkels!!!!!
  2. Hella Dankers:
    14 oktober 2018
    Mooi inkijkje in de gewoontes van de doorsnee Braziliaan.
  3. Rob korenhof:
    14 oktober 2018
    Knap zoveel kilometers tegen de wind.
    Eens te meer blijkt ander land andere gewoontes
  4. Marja:
    14 oktober 2018
    100 km tegen wind. Petje af.
  5. Sophie:
    15 oktober 2018
    Sangri-Ja zou nu ook wel verdiend zijn! Hoop dat de tegenwind niet naar riolering rook!En doe je voordeel met de suikerconsumptie. Denk dat jullie wel wat kunnen gebruiken nu.
  6. El:
    15 oktober 2018
    Je moet wát overhebben voor de eeuwige jeugd in Shangri-la!
  7. Alida van de Breevaart:
    15 oktober 2018
    Alleen in Nederland moet je zoeken naar een Apotheek. Bijvoorbeeld Barcelona is op elk pleintje een café en apotheek. En vergeet de oost Europese landen niet !!